دل همه دله، دل من خشت و گله

پیام های کوتاه
  • ۲۲ اسفند ۹۵ , ۱۸:۵۵
    خدا
  • ۲۲ اسفند ۹۵ , ۰۱:۰۴
    دل
آخرین مطالب
  • ۲۲ اسفند ۹۵ ، ۱۸:۵۵ خدا
  • ۲۲ اسفند ۹۵ ، ۰۱:۰۴ دل

حجامت

چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵

سلام

دیشب رفتم حجامت کردم، البته حجامت پا

تو تقویم 24 اسفند را روز خوبی برای حجامت نوشته بود.

حجامت

یکی بعد از من وقتی داشت حجامت کرد بی حال شد و افتاد، من که ترسیدم.

البته خدا را شکر قبل از او انجام داده بودم و الا ...

۹۵/۱۲/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
دل شیر

نظرات  (۱)

۲۵ اسفند ۹۵ ، ۰۸:۱۰ احسان پروانه
عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی